Godmorgon

Hej och godmorgon!

Ni såg min vecka i förra inlägget, sååå taggad ;)
Men som inte stod med var att idag kommer min kusin hitt, det bestämdes igår men då hade jag redan skrivit inlägget ;) men han kommer hitt istället för att sitta på hans pappas jobb och stirra. 
Det lät lite som igår att vi även skulle åka och bada så vi får se.

Nu ska jag börja traska upp för när som helst börjar kaoset ;)

Min kusin och min lillebror är lika gamla så de är jätte bra kompisar och leker inte direkt tyst... Hahah 

Jag håller även på att skriva ett LÅNGT inlägg om Kubus, jag hoppas ni kommer gillat och så :)


Vi ses!

Bild ifrån Italien

Kommentarer
Tilda

Haha jag känner igen mig från när min lillebror har kompisar, det är allt annat än tyst :) hoppas ni får en bra dag!




↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg/hemsida ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback