YouTubers

Om man går på stan och man ser någon går och håller i en selfiestick och pratar in i kameran så kan man ganska snabbt konstatera att hen är en youtuber.

Är det bara jag som typ vill skaffa en youtube kanal och kunna sitta framför kameran och prata om vad man än vill? Kunna visa upp sitt liv i en vlogg, göra en massa roliga challeng som kanske inte är så roliga att göra men roliga för sina tittare att titta på?

Jag vill iallafall skaffa en youtube kanal för att visa upp mitt liv i små vloggar och testa alla challeng som ser så roliga ut att göra eller inte så roliga att göra, hahah.
Jag har ju en youtube kanal där jag kan lägga upp lite videos då och då, men det är ju mer tävling/tränings videos som ligger uppe där, heheh

Men grejen är ju att jag är lite feg över att sitta och prata med en kamera, speciellt när andra ser. För folk tittar så snett på en när man typ ska skicka något på snap tex... 
Men min dröm är ju att skaffa en youtube kanal och göra vad jag vill! Kunna göra som alla andra YouTubers och bara prata och göra en massa skoj! Frågan är bara när, när jag tar i kragen och bara "nae nu Alexandra så börjar du!

Jag ger bara en massa cred till er YouTubers! Ni gör andras dagar när man ser klipp som är lite små roliga, många som har er som förebild blir ju helt galna när den dagen (om man har specill dag) är här och nytt klipp kommer! 




Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg/hemsida ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback