Tisdag

Gårdagen och natten var så grym!! Hade sååå kul och garva så sjukt mycket!
Åkte hem vid 10 ungefär för att vi alla var as trötta för vi inte sov.

När jag kom hem så satt jag mig och prata med Felicia en liten stund, vi åker till Stockholm den 12 så vi måste boka tågbiljetter, så vi bestämde att träffas imorgon så vi kan dra till rececentrum och få lite rabbat på biljetterna :)

Sen efter det så gick jag ut och målade tills jag skulle äta, efter att jag hade ätit så gick jag och la med 30 min för att sedan gå upp igen och måla.

Sedan har jag även läst lite viktiga mejl och svarat.

Men just nu så sitter jag och tittar på youtube innan jag ska hoppa in i en dusch

Ni får ha det så bra så ses vi


Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg/hemsida ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback