Veckan innan skolan!

Åhh herre vad min vecka innan skolan börjar är späckat!! Om jag är hemma så är jag inte hemma själv utan med en kompis, är jag inte hemma så ät jag i Stockholm eller på kurs! 

Såhär ser min vecka ut:

Måndag: det är dagen som jag måste måla färdigt ALLT!! Jag ska handla mat och packa. Det är den "lugnaste" dagen av alla den här veckan!

Tisdag: här ska allt sista packas sen på kvällen åker jag till Felicia och förbereder oss där, sover hos henne också.

Onsdag: kl 09:32 går tåget upp till Stockholm. Jag och Felicia kommer upp vid 10:20 och då drar vi till grönan direkt.
Vid 17/18 så drar vi till kungsan och ser på Rockbjörnen. Sen går tåget vid 23/00 ungefär :)

Torsdag: vi kommer då hem från Stockholm på midnatt. Sover hos Felicia, när vi vaknar så ska hon till läkaren och jag ska åka och provrida en häst :) så taggad!! Jag vet vem hon är från innan och hon har super hästar hemma! Så taggad!!! 
På kvällen så drar jag och Felicia till RixFm festivalen och sen så sover jag hos henne igen.

Fredag: vi åker hem till mig på kvällen och gör vel något. Felicia sover hos mig också.

Lördag: tidigt ringer klockan för då ska vi till Linköping på kurs, där typ hela dagen. 
Felicia sover hos mig igen.

Söndag: kurs dag nummer 2! Tidigt upp igen och vidare till Linköping.
Felicia åker nog troligen hem på kvällen.


Kommentarer
Tilda

Vad roligt med provridningen, du får skriva och berätta om det här på bloggen sen :)

Svar: Självklart ska jag göra det :)
Alexandra Johansson




↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg/hemsida ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback